Welke diensten kunnen we jou aanbieden?
Wij werken op freelance basis waardoor we snel inzetbaar zijn en dus de ideale partner om die tijdelijke werkdruk op te vangen. We zijn beschikbaar zo lang of zo kort je het nodig acht.
Hieronder een overzicht van de taken die wij van jou kunnen overnemen.
Administratieve en organisatorische support:
Allerhande typwerk
Opmaak van documenten, templates,…
Data entry en updaten van databases
Uitschrijven audiobestanden
Vertalingen NL-FR-ENG
Behandelen van inkomende telefoongesprekken
Beheer van mailbox(en)
Plaatsen bestellingen
Agendabeheer
Afhandelen fysieke correspondentie
Ondersteuning van projecten
Beheer en actualiseren van contacten
Opruimcoach
…
Financiële support:
Opmaak en verzenden van facturatie
Debiteurenbeheer
Uitvoeren van betalingen
Algemeen klassement van de boekhouding (bonnen en facturen)
Uitwerken onkostennota’s
…
Sales Support:
Opmaak van adresbestanden
Offertes opmaken, versturen en opvolgen
Klantencontacten onderhouden
Orders verwerken
Helpdesk voor klanten
Klachtenbeheer
…
Fleet Management:
Beheer wagenpark
Verzekering opvolgen
Uitwerken vlootplan
…
Wij werken vanuit ons thuiskantoor, maar zijn altijd bereid om op locatie te werken.
Voor bepaalde opdrachten werken we samen met andere freelancers (grafisch ontwerpers, fotografen, …) zodat wij een maximale ondersteuning kunnen bieden.
Wat kost dit?
Elk bedrijf, elke ondernemer en elke opdracht is anders. Maatwerk is dus belangrijk. Afhankelijk van jouw wensen en onze mogelijkheden kunnen we de werkwijze en werkzaamheden bespreken.
Op basis hiervan stellen we een offerte op met een vastgelegde prijs. Zo komen we beiden niet voor verrassingen te staan.